Nyt se siis alkaa, uusi kevyempi lifestyle :) Innostun asioista helposti, ja nyt olen niin innoissani, että huomenna on pakko mennä ostamaan henkilövaaka! Kauan ehdin sitä kammoksua ja pelätä kohtaamasta totuutta. Mutta seuraavalta asialta en voinut välttyä...Nimittäin sain elokuussa uuden vakituisen työpaikan ja jokaisen uuden työntekijän piti käydä pikimmiten työterveystarkastuksessa...välteltyäni hetken menin tammikuun alussa työterveyshoitajan vastaanotolle ja puntari täräytti hurjat lukemat 109kg, aivan oikein, 109! Olin melkein pyörtyä häpeästä, sillä edellisen kerran olin vaa'alle uskaltautunut reilu vuosi takaperin - silloin vaaka tosin näytti n. 94-95kg.

Ihme kyllä vaatekokoni on tätä nykyä L/42/44 (pituuteni on 161cm) näinkin painavaksi ihmiseksi. Mielestäni en näytä siis niin painavalta, mitä todellisuudessa olen. Minulla ei ole esim. kaksoisleukaa, ongelmakohtani ovat erityisesti berberi eli peräsin ja muhkeat reidet....olen siis ns. "päärynävartaloinen". Tosin käsivarsissakin allit on ja vatsassa makkaraa..muttei niin häiritsevästi kuin alavartalossa.

Huomenaamuna aion viettää hikisen Zumba -tuokion ja tehdä jonkin raikkaan, täyttävän salaatin evääksi iltavuoroon. :) Lisäksi lupaan kuukauden kuluttua (7.3.) laittaa ennen ja jälkeen -kuvia prosessin etenemisestä. Liikuntalajeina suosin Zumbaa, kuntosalia ja lenkkeilyä. Lisäksi aion uskaltautua tänä keväänä uimahallille ja kesän lähestyessä aloittaa jälleen rullaluistelun, jota olen harrastanut jo 11 vuotta :)